21 Haziran 2012 Perşembe

Absürd Genç Zenci Mahallesinde -1





 Heeeyy heeeyy heeeyy senin amacın ne dostum…


Zenci mahallesine topu kaçan bir beyazın hayatında bir daha hatırlamak istemeyeceği saatler….

Her zaman olduğu gibi zenci mahallesinde sessizlik hakim falan değildi belli aralıklarla dizilmiş genç zenciler omuzlarına aldıkları  Sony CMT-FX200 tipli radyoyu sırtlayıp farklı akrobatik sokak dövüşü formunda yapmaya çalıştıkları figürleri icra ediyorlardı..
Taki lanet olası bir topun zenci mahallesine yolunun düşmesi ve bunu almaya da bir beyazın gelmesiyle olay başlar…zenci dostumuz beyaz ırkı gördüğünde ilk şokunu atlatıp hemen yanına gelir ve macera start alır….
Bir zenci-beyaz kavgası olduğunda zenci öncelikle sözleriyle karşısındakine kendisine yanaşmamasının kendi iyiliğine olduğunu belirtircesine sözleriyle sataşmaya başlar…
-hey adamım senin derdin ne ha!…ile başlayan tartışma….
-canın cehenneme dostum….
-lanet olasıca pislik…
-Hey lanet olsun dostum senin sorunun ne ha?
-Bu lanet olası herifte nereden çıktı dostum..
-Bak kim olduğunu bilmiyorum ama buradan toz olsan iyi edersin dostum…diyerek devam eder, fakat her nedense bu zenciler herkese dostum tabirini kullanmaları pek manidar geliyor…
Tartışma tüm hızıyla devam ederken çevreden bir zenci arkadaşı olay yerine gelir…Bildik nidası ile  olaya dahil olma çabasındadır…
- Heey heeyy heeyy sakin ol tamam.Sakinleş adamım…
-Tanrı aşkına neler oluyor burada…
-Oow dostum adamımsın !   
-Hey dostum jack, neyin var senin ha?
+Tıpkı eski günlerdeki gibi değil mi coni ?
-Kendine gel jack bırak şu elindeki silahı…

+Canın cehenneme coni bu pisliğin burada işini bitireceğim bana sen bile engel olamazsın…babaannemin fındıklı kurabiyeleri dahi olsa vazgeçmem bu işten dostum…
Beyazın son direnişlerine şahit oluyoruz…
++ Heey heeyy heeyy sakin ol tamam.Sakinleş adamım anlaşabiliriz….
+Lanet olsun dostum indir şu silahı birazdan aynasızlar gelecek başımızı belaya sokma ahbap….
(Bu sözlerde jacki vazgeçirmiyor ve……)

 *** Pekala beyler oyun bitti  FBI.!



1.BÖLÜMÜN SONU


( 2.bölüm maceranın devamı ile çok yakında  sizlerle olacak…)
( Chapter 2 adventure with you very soon more )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

-TÜL KEDİSİ-

ABSURD GENCİN AĞZINDAN: Yıl 1990 İstanbul’da, güzeller güzeli bir kız, fedakâr bir anne, cefakâr bir baba varmış. Anne ölünce bab...